CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 31, 2011

Sentiasa di hati (3G4, 3G2, 3KC, 2KA DAN 2KB)

Saya sendiri tidak menjangka tahun ini saya akan meninggalkan mereka...dan mengajar menengah atas...



saya masih menyayangi pelajar2 saya di 3G4 as a form teacher...pelajar2 perempuan yg manja2...dan pelajar2 lelaki yg rajin membersihkan kelas...tlng saya menghias kelas masa hari kemerdekaan...masih saya ingat...Paling mengharukan saya..wlp saya selalu memarahi mereka..sedikit dendampun tidak pernah mereka tunjukkan malah saya rs sgt dihargai bila hari lahir saya..mereka sambut wlp saya tidak menjangka mereka akan berbuat demikian...sayangnya ustzh pd awk suma..sobss sobbss...(mode sedih)



3G2 yg saya lepaskan hujung tahun lepas pun masih sangat dirindui...gelagat mereka..dan keghairahan mereka menuntut ilmu..dan respon pelajar2 semasa dalam kelas...juga pelajar perempuan yg hampir kesemua A utk subjek ini...PMR nanti 100% A ok!



3KC yang ceria dengan gelagat abuzar dan my baby boy...juga pelajar2 lelaki yg hyper2 semua...tetapi cerdik2 belaka..pelajar perempuannya pulak cool dan menyejukkan hati..ustzh rs...setiap pelajar kelas ini..ustzh dpt memahami setiap perwatakan mereka tanpa mereka sedari...yanie yg ceria itu kadang2 menggelikan hati...Ya Allah..saya doakan semua mendapat 8A atau paling2pun 7A dlm PMR nanti..insyaALlah.



2KA yang menghiburkan saya dengan pelajar2 yg sporting dan sangat excellent menunaikan segala bentuk tugasan yang saya berikan..kepuasan mengajar anda bila hampir semua bukan setakat lulus..malah hampir semua A utk subjek Pendidikan Islam..harap kekalkan kecemerlangan wlau di mana saja anda bersekolah atau siapapun mengajar anda ok....luv u all..!



2KB yang menyeronokkan dengan gelagat lucu pelajar2 lelaki...wlp nakal tp masih mau belajar sungguh2...

Pelajar perempuan pula the best sbb paling suka respon dengan pengajaran saya...Aleisha yang kiut miut suka bertanya mcm2 dan akan kelihatan puas hati bila saya menjawab setiap pertanyaannya... menyebabkan saya rasa dihargai setiap kali masuk ke kelas ini...



Ingin sekali berdamping dan bersua muka dan mengajar mereka kembali..tp apakan daya kekangan masa dan tugas..menyebabkan ustzh tidak berkesempatan bertanya kbr ktkorg, hanya mereka yg aktif berfb yng kadang2 ustzh sempat bertegur sapa dan mengikuti perkembangan kalian...



anak2 didik sy yg kini berada di kelas..3G4, 3KC, 3G2, 2KA dan 2KB..wlp ustzh sik mengajar ktkorg lagi...harapan ustzh awk semua lulus dgn cemerlang...wlau siapapun mengajar...dan bila kitak org berolah..saya tetap susah hati..sekali anda menjadi anak saya...selama2nya anda adalah anak saya wlp siapapun anda..

0 comments: